pátek 5. června 2015

Úlovek

Před dvěma týdny jsem byla pracovně v Brně, kde mě kolegyně zlákala k návštěvě sekáče. Ne, že bych v sekáčích nenakupovala ráda. Naopak. Jen mám pocit, že všichni okolo mne si z něj odnáší ty nej úlovky, a že mně tahle disciplína nejde....

Tentokrát to však bylo jinak! Hned jak jsem ji uviděla, věděla jsem, že je MOJE! Ještě trochu napětí v kabince, to abych ji přetáhla přes hrudník. Jupí! Je mi jak ulitá! Kdo nebo co? Krásná šatovka za neuvěřitelných 49 Kč! Můj kauf roku :o)

A ještě jedna věc mě těší - že si několik lidí myslelo, že jsem si je sama ušila :-) Nápad to není špatný.... tak uvidíme!


Módní molo v hale :-)

10 komentářů:

  1. Taky mám z takových nákupů vždy radost. Do dražších sekáčů už vůbec nechodím, bývají u nás jednodenní akce, kdy je celý kulturní dům plný oblečení a ceny od 30 za triko po 60 za kabát. A mně tahle disciplina naopak velmi dobře jde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, díky za komentář! Napadá mě - nechceš poskytnout poradenství v oblasti sekáčových nákupů :o) Určitě v tom nějaký fígl je :-)

      Vymazat
    2. To víš, že je, rychlost :-D Pokaždé tam jdu s nějakým jasným cílem. Triko, svetr, bunda atd. Projdu pak jen toto, ostatní až když je čas. Proházím hromadu /ramínka Systematicky jedno po druhém, zastavím se jen u věcí, které mě materiálem, barvou a střihem na první pohled zaujmou. A hlavně, v tomto mám výjimečně výhodu, velikost 48 je skoro vždy nepřebraná a skýtá spoustu možností. Takže až budu chtít zhubnout, tak jedině na 36 a méně, těch je tam taky plno ( aby mě to mohlo naštvávat).

      Vymazat
    3. Děkuji za objasnění tajemství :-) koukám, že umění rychle se rozhodnout je důležité téměř ve všech disciplínách...

      Vymazat
  2. Hezké šaty. Já už do sekáčů téměř nechodím. Mě to totiž opravdu hodně nejde :-(. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, díky! To jsem ráda, že v tom nejsem sama :o)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ajko, lovec jsem, ale ne vždy ten úlovek za něco stojí :o))

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)