středa 7. ledna 2015

Viktorčiny šatečky

Dalším odtajněným dárkem jsou šatečky, které jsem šila pro Viktorku (nejmladší neteř), I když je poměrně malá (2 roky a kousek) a zatím je ještě tvárná v oblasti oblékání, už má poměrně jasno, jaké oblečení je její oblíbené. Aktuálně jsou to ŠATY. Takže Ježíšek neváhal a jedny ušil:-)

Střih jsem použila z jedné poměrně staré leč stále použitelné Burdy pro děti (speciál 4/2003). Střih byl určen maximálně pro velikost 86. Já jsem si ho ještě zvětšila na 104. A myslím, že jsem se docela trefila:-) Aspoň Viktorka i Klárka (její maminka) se tvářily spokojeně a Viktorka v nich běhala celé odpoledne.

Průramky a výstřih jsem olemovala kupovaným šikmým proužkem šíře 2 cm. Posléze jsem zjistila, že by byl potřeba o kapku širší - místy se z něj látka vyvlékala a já ji pracně "naháněla" zpět. Příště použiji buď širší nebo si vyrobím sama a přišiji metodou - první strana na stroji, druhá ručním připošívacím stehem. 
Jedná se o multifunkční model - šatečky mohou být nošeny v parném letě stejně jako v chladném období v kombinaci s tričkem či roláčkem.


Pohled na zadní stranu šatečků. Zapínají se na plastové druky - rychlá a hezká varianta:-) 

2 komentáře:

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)